Τον “πάτησαν” με το αυτοκίνητο και μετά τον έδειραν κιόλας! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Τον “πάτησαν” με το αυτοκίνητο και μετά τον έδειραν κιόλας!


Πολύ... μάγκες αποδεικνύονται κάποιοι οδηγοί αυτοκινήτων απέναντι σε ποδηλάτες (και όχι μόνο) στο δρόμο. Το περιστατικό συνέβη στη Βρετανία, πιθανότατα στο Έσεξ και καταγράφηκε από την κάμερα που είχε στο κράνος του ο ποδηλάτης. On camera λοιπόν ο οδηγός του αυτοκινήτου φροντίζει να τον πετάξει κάτω και στη συνέχεια ο οδηγός του επιτίθεται
Ο οδηγός του ποδηλάτου φαίνεται να οδηγεί στην άκρη του δρόμου. Στο βίντεο ακούγεται κάποιος να του λέει να κλείσει το τηλέφωνο.

Ίσως λοιπόν ο ποδηλάτης μιλούσε στο κινητό και ενόχλησε, όμως αυτό που ακολουθεί δεν δικαιολογείται με τίποτα.
Το βανάκι πλησιάζει σε απόσταση εκατοστού τον ποδηλάτη με αποτέλεσμα αυτός να πέσει κάτω. Η ... περιπέτεια δεν τελειώνει εκεί. Το βανάκι σταματάει και κατεβαίνει ο συνοδηγός ο οποίος εξαπολύει επίθεση κατά του ποδηλάτη, τον βρίζει και στη συνέχεια τον πετάει κάτω

Πηγή DailyMail
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook