
Σήμερα το πρωί μέσα από πρωινή τηλεοπτική εκπομπή μεγάλου καναλιού έριξε το ΠΑΣΟΚ τη δική του βόμβα...
λέγοντας ο κύριος Πρωτόπαπας πως αν βάλει υποψηφιότητα ο Κωνσταντίνος Καραμανλή για Πρόεδρος της Δημοκρατίας η στάση τους θα είναι αρνητική και δεν θα τον ψηφίσουν!
Ο λόγος είναι πως τον θεωρούν υπεύθυνο για πολλά που έγιναν κατά τη διάρκεια της θητείας του ως πρωθυπουργός.
Για να δούμε...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...