Νέο συλλαλητήριο την Πέμπτη στα διόδια του Ακτίου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Νέο συλλαλητήριο την Πέμπτη στα διόδια του Ακτίου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:53 μ.μ.  |  Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

koi-syllahthrio-aktio


Με νέο συλλαλητήριο την Πέμπτη 8 Γενάρη στις 2 μ.μ. στο χώρο των διοδίων της υποθαλάσσιας ζεύξης στο Άκτιο, απαντούν οι εργαζόμενοι στον αυταρχισμό και την τρομοκρατία, επειδή διεκδικούν το δικαίωμα στη δουλειά.
Με «ψηλά το κεφάλι» και «όπλο» την αλληλεγγύη που εκδηλώνεται από άλλους εργαζόμενους, το ΕΚ Λευκάδας – Βόνιτσας, σωματεία και φορείς της ευρύτερης περιοχής, δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τον αγώνα τους.
xiromeronews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...