Έχασε το στοίχημα και βγήκε με μαγιό… στα χιόνια « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Έχασε το στοίχημα και βγήκε με μαγιό… στα χιόνια


 
Έπαιξε κι έχασε…πληρώνοντας ένα πρωτότυπο τίμημα.
 
Ο λόγος για τον Γιώργο Ακριτίδη από την Ποντοκώμη Κοζάνης που πριν από λίγους μήνες έβαλε ένα… ιδιαίτερο στοίχημα με τους φίλους του. Πόνταρε, έχασε και πλήρωσε… βγαίνοντας ημίγυμνος στο δρόμο με -8 βαθμούς Κελσίου!
 
Όπως είπε ο πρωταγωνιστής της υπόθεσης είχε δεσμευτεί σε φίλους και γνωστούς πως αν ο ΠΑΟΚ μέχρι το τέλος του χρόνου ήταν πρώτος στη βαθμολογία θα έβγαινε με μαγιό στα χιόνια.
 
Ήθελε δεν ήθελε ο Γιώργος, κράτησε την υπόσχεσή του προς τους ΠΑΟΚτσήδες φίλους του και βγήκε στο δρόμο αψηφώντας τις πολικές θερμοκρασίες που επικρατούσαν.



 
με Μαγιό στους -8 βαθμούς Κελσίου
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook