Η εκπομπή ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ του Τάκη και του Άκη θα μπορούσαμε να πούμε πως κάθε φορά προσφέρει αρκετά highlights.
Την περασμένη Δευτέρα ο Τάκης είχε έναν ακόμη λόγο να χαίρεται καθώς ο Ολυμπιακός αναδείχθηκε Πρωταθλητής χειμώνα μετά το διπλό στην Ξάνθη.
Έτσι ο Τάκης δεν έχασε την ευκαιρία να πικάρει ακόμη περισσότερο τους οπαδούς του ΠΑΟΚ.
Δείτε πως...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...