Εξαφανίστηκε γυναίκα – Είχε πάει για επίσκεψη στο Νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Εξαφανίστηκε γυναίκα – Είχε πάει για επίσκεψη στο Νοσοκομείο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:10 μ.μ.  |  Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

4040

Τα ίχνη 44χρονης από την Πάτρα αναζητά η Αστυνομία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του patratora.gr η γυναίκα εξαφανίστηκε από τις 20 Ιανουαρίου, οπότε και αποχώρησε από το Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Πατρών «Άγιος Ανδρέας», όπου είχε επισκεφθεί συγγενικό της πρόσωπο που νοσηλευόταν.

Η εξαφάνιση της δηλώθηκε στην Αστυνομία, άνδρες της οποίας διεξάγουν έρευνες για τον εντοπισμό της.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...