Ο υποψήφιος βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας με το ΠΑΣΟΚ, Βασίλης Αντωνόπουλος, αύριο, 15 Ιανουαρίου 2015, στα πλαίσια του κύκλου επαφών του με τους πολίτες του νομού, πρόκειται να επισκευθεί τις πρωινές ώρες το δήμο Αμφιλοχίας, και τις απογευματινές το δήμο Ινάχου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...