Χωρίς νερό παραμένει από τις 3 Ιανουαρίου η Λεύκα ορεινής Ναυπακτίας, σύμφωνα με καταγγελία που μας έκανε κάτοικος – επιχειρηματίας της περιοχής . Το Nafpaktia news.gr πριν λίγο επικοινώνησε με τον κ. Κοτρωνιά πρόεδρο την ΔΕΥΑΝ που μας ενημέρωσε ότι σήμερα συνεργείο της ΔΕΥΑΝ πήγε στην περιοχή και εντόπισε το πρόβλημα το οποίο προέρχεται από τον παγετό των τελευταίων ημερών , δηλαδή το δίκτυο που σε αρκετά σημεία είναι εναέριο αλλά και εκεί που είναι μέσα στο χώμα δεν είναι αρκετά βαθιά με αποτέλεσμα να παγώνει το νερό και να σταματήσει η υδροδότηση. Η ΔΕΥΑΝ αύριο πιθανόν θα συνδέσει τον Ξενώνα με άλλη υδρομάστευση η οποία δεν έχει παγώσει και να δοθεί έστω με αυτό τον τρόπο λύση. Είναι ένα πρόβλημα που όπως μας είπε ο κ. Κοτρωνιάς συμβαίνει συχνά τους χειμερινούς μήνες με χαμηλές θερμοκρασίες.
nafpaktianews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...