Αυτόνομο ΚΑΠΗ θα λειτουργήσει στην Τοπική Κοινότητα Γαλατά του δήμου Ναυπακτίας, μετά από αίτημα του τοπικού συμβουλίου.
Επειδή ο Γαλατάς βρίσκεται αρκετά μακριά από την έδρα του δήμου, τη Ναύπακτο και επειδή είναι η μεγαλύτερη κοινότητα του δήμου, το τοπικό συμβούλιο αποφάσισε την δημιουργία ΚΑΠΗ, ώστε οι ηλικιωμένοι άνθρωποι να βρίσκουν έναν τρόπο να ξεφεύγουν από την καθημερινότητα. Η δημιουργία του ΚΑΠΗ αποτελεί αίτημα των ίδιων των κατοίκων και κυρίως των ηλικιωμένων γυναικών, που δεν έχουν πολλές επιλογές ψυχαγωγίας στην μικρή κοινωνία του Γαλατά. Το θέμα αυτό θα συζητηθεί στην προσεχή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ναυπακτίας προκειμένου να ληφθεί σχετική απόφαση για να δρομολογηθούν οι ενέργειες δημιουργίας του και εξεύρεσης στέγης.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...