Το τελευταίο αντίο είπαν οι Κεφαλονίτες στον μακαριστό Μητροπολίτη Σπυρίδωνα « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Το τελευταίο αντίο είπαν οι Κεφαλονίτες στον μακαριστό Μητροπολίτη Σπυρίδωνα

Το τελευταίο αντίο είπαν οι Κεφαλονίτες στον μακαριστό Μητροπολίτη Σπυρίδωνα
Το τελευταίο αντίο στον μακαριστό Μητροπολίτη Κεφαλληνίας Σπυρίδωνα, είπαν σήμερα οι Κεφαλονίτες...
Αφού τελέσθηκε η εξόδιος ακολουθία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό, η πολιτική ηγεσία του νησιού,
πλήθος κόσμου αλλά και ολόκληρος ο κλήρος της τοπικής εκκλησίας, βρέθηκαν στα Ομαλά, στην Ιερά Μονή του Αγίου Γερασίμου όπου μεταφέρθηκε το σκήνωμα και έγινε η ταφή.

Στρατιωτικά αγήματα καθώς και Φιλαρμονικές, συνόδευσαν το σκήνωμα μέχρι την Μονή του Αγίου Γερασίμου και απέδωσαν τιμές.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook