Έκλεψαν όχημα της ΔΕΗ στο Μεσολόγγι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Έκλεψαν όχημα της ΔΕΗ στο Μεσολόγγι

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:51 μ.μ.  |  Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Άγνωστοι «χτύπησαν» τη ΔΕΗ Μεσολογγίου και έκλεψαν αυτοκίνητο
Ένα όχημα της ΔΕΗ Μεσολογγίου έκλεψαν άγνωστοι χθες τη νύχτα, όταν διέρρηξαν την πόρτα του κτιρίου και μπήκαν μέσα σε αυτό.


Οι άγνωστοι δράστες προσπάθησαν να διαρρήξουν και το ταμείο όμως ενεργοποιήθηκε ο συναγερμός και δεν κατάφεραν να κλέψουν τα χρήματα που τυχόν υπήρχαν.


Έτσι εξαφανίστηκαν με το αυτοκίνητο και αναζητούνται από την αστυνομία.



ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

aixmi-news.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...