Απομένει η ηλεκτροδότηση των στύλων φωτισμού και η απομάκρυνση των υλικών που περίσσεψαν
Ολοκληρώθηκε το έργο της ανάπλασης της περιοχής Αγίου Σπυρίδωνα δίνοντας μια άλλη όψη στο ιστορικό κέντρο της πόλης του Μεσολογγίου.
Σε όλο το εύρος του έργου τοποθετήθηκαν κυβόλιθοι, καθώς και φωτιστικά σώματα, τα οποία θα ρευματοδοτηθούν τις αμέσως επόμενες ημέρες. Επίσης θα τοποθετηθούν παγκάκια στο σημείο που βρίσκεται το κτίριο Τρικούπη, ενώ η δενδροφύτευση έχει ολοκληρωθεί. Σημαντική εξέλιξη, παρόλο που υπήρξαν καθυστερήσεις, αποτελεί και η υπογείωση των δικτύων της ΔΕΗ, προκειμένου να φύγουν από το ιστορικό κέντρο τα αντιαισθητικά καλώδια που κρέμονται από παντού. Το έργο εκτείνεται...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 15/01 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στοinfo@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!