Νταλίκα αναποδογύρισε πριν από λίγο στην εθνική οδό...
Με δυσκολία διεξάγεται η κυκλοφορία στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας λόγω ανατροπής νταλίκας στο 37ο χιλιόμετρο, στο ρεύμα προς Λαμία.

Το ατύχημα σημειώθηκε λίγο πριν τις 5 το απόγευμα. Σύμφωνα με την Τροχαία, η κυκλοφορία στο ύψος του Καπανδριτίου διεξάγεται από δυο λωρίδες μέχρι αυτήν την ώρα.
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

http://viotianews.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...