Πλημμύρισε και πάλι η παραλία Σταμνάς από τη στιγμή που διοχετεύτηκε και πάλι το νερό στη διώρυγα Δ20.
Το τελευταίο διάστημα η διώρυγα δεν λειτουργούσε, και έτσι οι κάτοικοι και οι καταστηματάρχες άρχισαν να ελπίζουν ότι το πρόβλημα θα λυθεί αφού είχε ξεκινήσει και η επισκευή της. Όμως διοχετεύτηκε και πάλι νερό που έδειξε ότι η επισκευή δεν απέδωσε και τα καταστήματα πλημμύρισαν και πάλι. Οι επαγγελματίες αναγκάστηκαν να τα κλείσουν και να μην δέχονται πελάτες φοβούμενοι ότι το νερό θα αρχίσει να αναβλύζει από τις αποχετεύσεις τους. Για μια ακόμη φορά δηλώνουν απελπισμένοι και καλούν τους αρμοδίους να βρουν μια λύση πριν καταστραφούν εντελώς. Όλα αυτά τα χρόνια έχουν κάνει μια σειρά ενεργειών προκειμένου κάποιος να δει με σοβαρότητα και προσοχή το πρόβλημα όμως όλες έπεσαν στο κενό.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
http://www.aixmi-news.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!