Ακούστηκε στο Πρωινό: «Αν ήμασταν ετεροφυλόφιλες θα παντρευόμασταν»! « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Ακούστηκε στο Πρωινό: «Αν ήμασταν ετεροφυλόφιλες θα παντρευόμασταν»!

Ακούστηκε στο Πρωινό: «Αν ήμασταν ετεροφυλόφιλες θα παντρευόμασταν»!
Οι δηλώσεις που αναστάτωσαν το "Πρωινό"...
Η Ντορέττα Παπαδημητρίου όταν περνούσε το κατώφλι του "Πρωινό" σίγουρα δεν φανταζόταν ότι θα έβγαινε από το πλατό ...λογοδοσμένη! Σχολιάζοντας τη φιλία που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στην ηθοποιό και στην Μαίρη Συνατσάκη, ο Γιώργος Λιάγκας άρχισε να κάνει ερωτήσεις τύπου: «Αν η Μαίρη ήταν άντρας θα τον παντρευόσουν»; Η απάντηση της Ντορέττας ήταν «ναι».

Όταν ο Γιώργος έκανε την ίδια ερώτηση στην Μαίρη για την Ντορέττα, η απάντηση της παρουσιάστριας ήταν: «Ναι, ναι. Αν ήμασταν ετεροφυλόφιλες θα παντρευόμασταν»!

Στη συνέχεια σηκώθηκαν όλοι να παίξουν ένα παιχνίδι κατά τη διάρκεια του οποίου ο Γιώργος ανέλαβε την κουμπαριά...

zappit
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook