Μπορεί να ξημέρωσε άσπρη μέρα για τους κατοίκους της Αττικής όμως ο χιονιάς έφερε μαζί του και προβλήματα.
Τα οποία θα συνεχιστούν καθώς σύμφωνα με τους μετωρολόγους θα χιονίσει και πάλι στην Αττική από τις 4.00 το απόγευμα και μετά και μάλιστα χιόνια θα πεσουν και στο κέντρο της Αθήνας αλλα εκεί δε θα στο στρώσει. Σταδιακή υποχώρηση των φαινομένων αναμένεται από τα ξημερώματα της Πέμπτης.
Ηδη από χθες το βράδυ το χιόνι που έπεσε στα βόρεια προάστια της Αττικής από το Γαλάτσι και το Μαρούσι και πάνω μετέτρεψε σε παγοδρόμια, δρομους και πεζοδρόμια. Οι πεζοί δίνουν πραγματική μάχη για να μείνουν...όρθιοι!
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...