Αιμοληψία στο πρώην Πολυκλαδικό Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Αιμοληψία στο πρώην Πολυκλαδικό Αγρινίου

Στις εγκαταστάσεις του πρώην Πολυκλαδικού Σχολείου στον Άγιο Κωνσταντίνο, πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στις 3 μ.μ. αιμοληψία σε συνεργασία με το Δ.ΙΕΚ Αγρινίου και τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών της μονάδας του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου.
10944916_368029050050446_1415876595_nΟι σπουδαστές του Δ.ΙΕΚ πρόθυμοι προσέφεραν «λίγο από το χρόνο τους» δίνοντας αίμα για όσους το έχουν ανάγκη. Εκεί παρευρισκόταν η Σπυριδούλα Παπαγιάννη, πρόεδρος του συλλόγου εθελοντών αιμοδοτών, η νοσηλεύτρια κ.Φρόσω Δανια καθώς και ο μικροβιολόγος κ. Σελιμάς Γιάννης. Η αιμοληψία πραγματοποιήθηκε από το συνεργείο του Γενικού Νοσοκομείο Αγρινίου.
10933084_368028946717123_1048049566_nΣτις 13 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί νέα αιμοληψία στο Παπαστράτειο Μέγαρο Αγρινίου, από τις 8 π.μ. μέχρι και τις 2:30 μ.μ
10934666_368028900050461_273276409_n
10859362_368029026717115_571170414_n
961717_368029020050449_1194178983_n
Μαρία Μαχά
Σπουδάστρια Δ.ΙΕΚ Αγρινίου

http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook