Στις εγκαταστάσεις του πρώην Πολυκλαδικού Σχολείου στον Άγιο Κωνσταντίνο, πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στις 3 μ.μ. αιμοληψία σε συνεργασία με το Δ.ΙΕΚ Αγρινίου και τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών της μονάδας του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου.

Οι σπουδαστές του Δ.ΙΕΚ πρόθυμοι προσέφεραν «λίγο από το χρόνο τους» δίνοντας αίμα για όσους το έχουν ανάγκη. Εκεί παρευρισκόταν η Σπυριδούλα Παπαγιάννη, πρόεδρος του συλλόγου εθελοντών αιμοδοτών, η νοσηλεύτρια κ.Φρόσω Δανια καθώς και ο μικροβιολόγος κ. Σελιμάς Γιάννης. Η αιμοληψία πραγματοποιήθηκε από το συνεργείο του Γενικού Νοσοκομείο Αγρινίου.

Στις 13 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί νέα αιμοληψία στο Παπαστράτειο Μέγαρο Αγρινίου, από τις 8 π.μ. μέχρι και τις 2:30 μ.μ
Μαρία Μαχά
Σπουδάστρια Δ.ΙΕΚ Αγρινίου
http://agrinioreport.com/