Γυμνός και με ζωγραφισμένη τη «μαργαρίτα», σύμβολο των οικολόγων πράσινων, στο στήθος και στην πλάτη, o Μιχάλης Τρεμόπουλος πήρε το ποδήλατό του τον Ιούνιο του 2013, και βγήκε στους δρόμους της Θεσσαλονίκης συμμετέχοντας στην 6η Γυμνή Ποδηλατοδρομία στη Θεσσαλονίκη.
Το ιδρυτικό μέλος των Οικολόγων Πράσινων, πρώην ευρωβουλευτής και μέλος της πολιτικής ομάδας των Ευρωπαίων Πράσινων είχε πραγματοποιήσει αντίστοιχη εμφάνιση και το 2011.
makeleio.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...