Σύμφωνα με δημοσίευα από το εξωτερικό, ο Ολυμπιακός έκανε πρόταση στην Σέλτικ για την απόκτηση του Έφε Άμπροουζ, αλλά η απάντηση που πήρε ήταν αρνητική
Όπως αναφέρει η “Daily Mail”, ο Ολυμπιακός κινήθηκε για την απόκτηση του Έφε Αμπροουζ , προκειμένου να ενισχυθεί στα μετόπισθεν, καταθέτοντας επίσημη πρόταση 4 εκατ. ευρώ στην Σέλτικ, η οποία όμως απορρίφθηκε.
«Οι πρωτοπόροι του ελληνικού πρωταθλήματος προσπάθησαν να ολοκληρώσουν την μεταγραφή του Νιγηριανού, πριν εκπνεύσει η μεταγραφική περίοδος. Ο νέος τεχνικός του Ολυμπιακού, Βίτορ Περέιρα ασχολήθηκε επίσης με τον Πορτογάλο, Μπρούνο Άλβες και τον Τζόλεον Λέσκοτ της Γουέστ Μπρομ», αναφέρεται, μεταξύ άλλων στο δημοσίευμα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...