Άφησαν το κλειδί στο διαρρήκτη και τους το... επέστρεψε! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Άφησαν το κλειδί στο διαρρήκτη και τους το... επέστρεψε!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:30 π.μ.  |  Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Ηλεία: Άφησαν το κλειδί στο διαρρήκτη και τους το... επέστρεψε!
Ο άγνωστος δράστης φαίνεται πως γνώριζε το μυστικό και μπήκε ανενόχλητος στα γραφεία επιχείρησης

Χτυπούν το κεφάλι τους οι υπεύθυνοι ενός συσκευαστηρίου αγροτικών προϊόντων σε περιοχή της Ηλείας, για το λάθος που έκαναν να αφήνουν το κλειδί σε συγκεκριμένο σημείο ανοίγοντας το «δρόμο» σε έναν διαρρήκτη, ο οποίος μάλιστα το… επέστρεψε!



Ο άγνωστος δράστης φαίνεται πως γνώριζε το μυστικό και μπήκε ανενόχλητος στα γραφεία της επιχείρησης, αφού πρώτα παραβίασε την περίφραξη. Άρπαξε τον υπολογιστή στον οποίο ήταν καταχωρημένα τα αρχεία της εταιρείας και μια τηλεόραση και έφυγε σαν… κύριος, αφήνοντας μάλιστα στη θέση του το κλειδί!
protothema.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...