Την περασμένη Πέμπτη μετά την προπόνηση έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της η γυναικεία ομάδα χάντμπολ του Παναιτωλικου.
Ο πρόεδρος Πάνος Στεργίου, ο γενικός γραμματέας Ηλίας Τσιάντης και μέλη του Δ.Σ. ευχηθηκαν στον προπονητή Γιώργο Ραμμόπουλο και την ομάδα του, καλή αγωνιστική χρονιά. Το φλουρί κέρδισε η παίκτρια Χριστίνα Δήμου. Η πίτα και το δώρο που κέρδισε η παίκτρια, ήταν προσφορά της εταιρείας GUSTO RARO και της Gaby Ταταράκη.
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...