Εργατικό δυστύχημα στη ΔΕΗ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Εργατικό δυστύχημα στη ΔΕΗ

Εργατικό δυστύχημα στη ΔΕΗ Μεγαλόπολης

Ένας 57χρονος άντρας έπεσε από σκαλωσιά και σκοτώθηκε

Ένας 57χρονος, εργαζόμενος σε συνεργείο εργολάβου, έχασε την ζωή του αργά το απόγευμα της Τετάρτης πέφτοντας από σκαλωσιά, στο ενεργειακό κέντρο της ΔΕΗ Μεγαλόπολης.



Ο άτυχος 57χρονος, σύμφωνα με πληροφορίες, μετά την πτώση του μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Μεγαλόπολης όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Η σορός του 57χρονου θα μεταφερθεί για νεκροψία - νεκροτομή στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία.
protothema
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook