Από τον Ολυμπιακό στο... Λεβαδειακό! « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Από τον Ολυμπιακό στο... Λεβαδειακό!

Όχι μόνο ολοκληρώθηκε το σίριαλ με τον Άλαν Πουλίδο, αλλά θα υπογράψει για τέσσερα χρόνια στον Ολυμπιακό και θα δοθεί δανεικός έως το καλοκαίρι στον Λεβαδειακό!

Αυτό αναφέρουν οι Μεξικανοί και συγκεκριμένα ο Μεξικανός δημοσιογράφος Omar Zaron, ο οποίος έκανε σχετικό tweet στον λογαριασμό του. 


Σύμφωνα, λοιπόν, με τον Zaron το σίριαλ με τον 24χρονο άσο έχει happy end. Όλα τα προβλήματα ξεπεράστηκαν και ο Πουλίδο θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό υπογράφοντας συμβόλαιο διάρκειας τεσσάρων ετών. Δεν θα ενταχθεί, όμως, τώρα στους «ερυθρόλευκους», αφού θα δοθεί δανεικός για έξι μήνες στον Λεβαδειακό. 


Αυτή είναι η ενημέρωση από το Μεξικό, αν και μέχρι στιγμής δεν επιβεβαιώνεται από την πλευρά των πρωταθλητών Ελλάδας. 


.sdna.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook