Η σφοδρή κακοκαιρία της Τρίτης, με τον άνεμο Γαρμπή να λυσσομανά, αγρίεψε την θάλασσα και κατάστρεψε μεγάλο κομμάτι μώλου στον πάνω Μύτικα, στο σημείο κοντά στο ουζερί του Θωμά Τρυφιάτη.
Ελπίζουμε η δημοτική αρχή και όποιοι άλλοι είναι αρμόδιοι να φροντίσουν για την γρήγορη αποκατάσταση του.
mytikaspress.blogspot.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...