«Οι μόνοι που μιλάνε για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ είναι ο κ. Σαμαράς και η ΝΔ», τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, απαντώντας στην ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας.
«Έχουν μείνει σχεδόν μόνοι τους στην Ευρώπη να υπονομεύουν τη χώρα. Όση "κοπτοραπτική" και αν κάνουν σε δηλώσεις, δεν πείθουν πλέον κανέναν», σημειώνει ο ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει:
«Πέντε μέρες πριν τις εκλογές και συνεχίζουν να κρύβονται για τις μνημονιακές δεσμεύσεις του email Χαρδούβελη».
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...