Ο Φράνκο Χάρα έφτασε στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για να ολοκληρώσει τη μετεγγραφή του στον Ολυμπιακό.
Ο Ολυμπιακός είναι έτοιμος να ολοκληρώσει την πρώτη του μετεγγραφή. Ο Φράνκο Χάρα της Μπενφίκα έφτασε στην Ελλάδα και αν όλα πάνε καλά με τις ιατρικές εξετάσεις τότε θα υπογράψει με τους "ερυθρόλευκους".
Ο Αργεντινός επιθετικός αποθεώθηκε από τους φίλους του Ολυμπιακού που βρέθηκαν στο αεροδρόμιο ενώ δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις αφού θέλει να μιλήσει μετά την υπογραφή των συμβολαίων.
newsit.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...