
Σε πρόσφατη πρωινή της βόλτα συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός του entertv.gr την αγαπημένη τραγουδίστρια στη Γλυφάδα.
Ο λόγος για την Δέσποινα Βανδή, η οποία με αθλητική στυλιστική επιλογή και με την παρέα της καλής της φίλης, Έλενας Βρεττού, απόλαυσε έναν χαλαρό περίπατο σε ένα διάλειμμα από τα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου του «The Voice».
Δείτε στιγμιότυπα από την πρωινή έξοδο της τραγουδίστριας...
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!