Με τέσσερις αγωνιστικές κινδυνεύει ο Κάτσε! Παίζει με Ολυμπιακό; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Με τέσσερις αγωνιστικές κινδυνεύει ο Κάτσε! Παίζει με Ολυμπιακό;

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   6:30 μ.μ.  |  Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Με τέσσερις αγωνιστικές κινδυνεύει ο Κάτσε! Παίζει με Ολυμπιακό;
Με τέσσερις αγωνιστικές κινδυνεύει ο Κάτσε έπειτα από τη σωστή αποβολή του από τον Χρήστο Μήτσιο στο ματς του ΠΑΟΚ με την Καλλονή και στην περίπτωση η Νίκη Βόλου αποκλειστεί οριστικά από το πρωτάθλημα, τότε θα χάσει και το ματς με τον Ολυμπιακό, διαφορετικά θ' αγωνιστεί με τους “ερυθρόλευκους”.
Ο Μήτσιος έγραψε στο φύλλο αγώνα ότι ο Κάτσε τον έβρισε σε δύο διαφορετικές φάσεις του αγώνα. Ο μέσος, του ΠΑΟΚ όπως φάνηκε και από την κάμερα του είπε: "αντε γα...σου, γ...ω το σπίτι σου"  μετά τη μη υπόδειξη φάουλ υπέρ του. Ο διαιτητής διαχώρισε τη φράση σε δύο (γεγονός που ενόχλησε τους Θεσσαλονικείς) και τούτου πιθανότατα θα επηρεάσειτην κρίση της Πειθαρχικής Επιτροπής.

Ενα από τα ματς, στα οποία ο Κάτσε πρόκειται να εκτίσει την ποινή του είναι αυτό με τη Νίκη Βόλου. Στην περίπτωση λοιπόν που υπάρξει οριστική αποβολή της ομάδας της Θεσσαλίας, πριν από το προγραμματισμένο παιχνίδι της με τον ΠΑΟΚ, τότε ο Κάτσε δεν θα έχει δικαίωμα να εκτίσει ποινή μίας αγωνιστικής σε αυτό το ματς, με αποτέλεσμα να λείψει και από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.

Μέχρι το τέλος το πρωταθλήματος κάθε ομάδα που θα παίζει με τους Βολιώτες θα έχει αυτή τη δυνατότητα.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...