Ο δήμος Μεσολογγίου «σηκώνει» τα σαράβαλα… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Ο δήμος Μεσολογγίου «σηκώνει» τα σαράβαλα…

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:53 μ.μ.  |  Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Αρκετά είναι τα αυτοκίνητα που βρίσκονται εγκαταλελειμμένα στο Μεσολόγγι
Θέμα χρόνου είναι η απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων από τους δρόμους του Μεσολογγίου, αλλά και του υπόλοιπου δήμου, μετά την πρωτοβουλία που ανέλαβε ο αντιδήμαρχος καθημερινότητας Δημ. Μπουσμπουρέλης.

Ο αντιδήμαρχος σε συνεργασία με την αρμόδια υπηρεσία, κατέγραψαν όλα τα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα που βρίσκονται εδώ και πολύ καιρό στους δρόμους καταλαμβάνοντας θέσεις στάθμευσης, μολύνοντας συγχρόνως και το περιβάλλον. Στη συνέχεια επικολλήθηκε σε κάθε ένα από αυτά μια ειδοποίηση προς τον ιδιοκτήτη, ο οποίος έχει την υποχρέωση να φροντίσει για την απομάκρυνσή του. Μέχρι τώρα δεν υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση γι’ αυτό και ο δήμος προχωρά στο επόμενο βήμα, που είναι η συλλογή αυτών των οχημάτων από εταιρεία ανακύκλωσης...


Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 01/01 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...