Όπως αναμενόταν, ο Μάρκους Μπεργκ έβαλε την υπογραφή του σε νέο συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό και θα φορά το “τριφύλλι” στο στήθος μέχρι το καλοκαίρι του 2018
Ο Σουηδός επιθετικός υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με τους “πράσινους” και δήλωσε ενθουσιασμένος που θα συνεχίσει σ’ ένα τέτοιο σύλλογο. “Βλέπω ένα πολύ καλό και… πράσινο μέλλον”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μπεργκ
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ
«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον Μάρκους Μπεργκ για την μονοετή επέκταση του υπάρχοντος συμβολαίου του Σουηδού επιθετικού, που θα παραμείνει έτσι στην ομάδα μας μέχρι το καλοκαίρι του 2018.
“Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά και δεν μπορώ παρά να είμαι ικανοποιημένος με το νέο μου συμβόλαιο. Όλοι στο Σύλλογο με αγάπησαν από την πρώτη ημέρα, ο κόσμος είναι εκπληκτικός απέναντί μου, αλλά και απέναντι σε όλους στην ομάδα, υπάρχει πολύ καλό κλίμα και μεγάλες προοπτικές. Για όλους αυτούς τους λόγους αποφάσισα να συνεχίσω την συνεργασία μου με τον Παναθηναϊκό. Να ξέρετε ότι βλέπω ένα πολύ καλό και… πράσινο μέλλον”, δήλωσε ο Μπεργκ μετά την επίτευξη της συμφωνίας». newsit
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!