ΒΟΜΒΑ! Ποιος Έλληνας άσος έφυγε από τον Ολυμπιακό και πάει ΠΑΟΚ; « aitoloakarnanianet

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΒΟΜΒΑ! Ποιος Έλληνας άσος έφυγε από τον Ολυμπιακό και πάει ΠΑΟΚ;


Νέα αποχώρηση-σοκ... στο βόλεϊ του Ολυμπιακού μέσα σε λίγες μέρες, καθώς μετά τον Παναγιώτη Πελεκούδα ήρθε η σειρά του Νίκου Σμαραγδή να αποχαιρετήσει τον σύλλογο.

“Το Τ.Α.Α Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τον βολεϊμπολίστα Νίκο Σμαραγδή. Η διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ Σ.Φ.Π. τον ευχαριστεί για τη συνεργασία και του εύχεται καλή επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας του“, αναφέρει η “ερυθρόλευκη” ενημέρωση.

Ο διεθνής κεντρικός, που ήταν στου Ρέντη τα τελευταία τρία χρόνια, αναμένεται να συνεχίσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ!

Η απώλεια αυτή,σύμφωνα με το sportdog.gr, θεωρείται πολύ σημαντική για τους Ερυθρόλευκους αφού πλέον η ομάδα ξέμεινε με δύο κεντρικούς, τους Γιούρισιτς και Τακουρίδης.



http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook