:Είναι ν ΄απορεί κανείς...Πάρκαραν στις διόδους του πάρκινγκ κι όχι στις κενές θέσεις! ΦΩΤΟ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

:Είναι ν ΄απορεί κανείς...Πάρκαραν στις διόδους του πάρκινγκ κι όχι στις κενές θέσεις! ΦΩΤΟ

Την απορία του για το θέαμα που αντίκρισε σήμερα το πρωί στο πάρκινγκ γνωστού super - market εκφράζει αναγνώστης τουthebest.gr, ο οποίος απέστειλε και το σχετικό φωτογραφικό υλικό.
Όπως επισημαίνει, παρά το γεγονός ότι στο πάρκινγκ υπήρχαν κενές θέσεις στάθμευσης, δύο οδηγοί επέλεξαν να σταθμεύσουν τα αυτοκίνητά τους στις διόδους του πάρκινγκ, που εξασφαλίζουν την είσοδο κι έξοδο των οχημάτων.
"Φαντασθείτε τι έχει να γίνει αν απαιτηθεί η ταχεία εκκένωση του χώρου". σχολιάζει χαρακτηριστικά.
ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook