-Δύο ασθενείς σεισμικές δονήσεις είχαμε σήμερα στη Ναύπακτο.
Η πρώτη σημειώθηκε στις 04:25 τα ξημερώματα με επίκεντρο 2 χλμ βόρεια της Ναυπάκτου,ένταση 2,9 R και εστιακό βάθος τα 5 χλμ.
Η δεύτερη επίσης ασθενής σεισμική δόνηση σημειώθηκε στις 17:37 προερχόμενη από τον ίδιο εστιακό χώρο, με ένταση 2,3 R και επίσης εστιακό βάθος τα 5 χλμ.
nafpaktianews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!