Το ολίσθημα Σαμαρά με τη χρησιμοποίηση παιδιών στο προεκλογικό διαφημιστικό σποτ της Νέας Δημοκρατίας έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις και δεν είναι λίγοι εκείνοι που εισηγούνται ήδη την απόσυρσή του.
Ποιο είναι όμως το μεγάλο λάθος του τηλεοπτικού σποτ της Νέας Δημοκρατίας; Είναι ότι ο Αντώνης Σαμαράς μιλώντας στον μικρό “Νικόλα” του εξηγεί για την κατάσταση που βιώνει η οικογένειά του, στην οποία ο μοναδικός εργαζόμενος είναι ο πατέρας του παιδιού!
Το λάθος δηλαδή είναι ότι σε κάθε ελληνική οικογένεια εργάζεται μόνο ένα μέλος και ο Αντώνης Σαμαράς δεν παρέλειψε να μας το θυμίσει.
Δείτε το σχετικό σποτ:
makeleio.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...