Ανήλικοι γιόρτασαν την Πρωτοχρονιά πίνοντας και κατέληξαν στο νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Ανήλικοι γιόρτασαν την Πρωτοχρονιά πίνοντας και κατέληξαν στο νοσοκομείο

Ηράκλειο: Ανήλικοι γιόρτασαν την Πρωτοχρονιά πίνοντας και κατέληξαν στο νοσοκομείο
Ενας εξ' αυτών είναι κάτω των 14 ετών και μεταφέρθηκε στην Παιδιατρική Κλινική

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου κατέληξαν ανήλικοι που -κατά τα φαινόμενα- θέλησαν να γιορτάσουν την έλευση του νέου έτους με αλκοόλ, ωστόσο, ο οργανισμός τους δεν άντεξε.



Μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ένας εξ' αυτών είναι ηλικίας κάτω των 14 ετών και για το λόγο αυτό μεταφέρθηκε για νοσηλεία στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου.

Υπενθυμίζεται ότι η τοπική κοινωνία στην Κρήτη είχε συγκλονιστεί πριν λίγα χρόνια  από το θάνατο της 16χρονης Στέλλας Ακουμιανάκη από οξεία μέθη.
 cretalive.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook