Επιτέλους έγινε η σύσταση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Δήμου Ξηρομέρου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Επιτέλους έγινε η σύσταση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Δήμου Ξηρομέρου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:26 μ.μ.  |  Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015



Πρώτη προτεραιότητα της νέας Δημοτικής Αρχής ήταν η σύσταση Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου. Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε στους πολίτες του Δήμου Ξηρομέρου ότι το αίτημα της Δημοτικής Αρχής έγινε δεκτό.
Έτσι με το υπ’ αριθ. 8 Προεδρικό Διάταγμα που υπογράφηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, το οποίο δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 7, Τεύχος Α 15-01-2015, συστάθηκε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) με την επωνυμία Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, με έδρα την Δημοτική Κοινότητα Αστακού Αιτ/νίας.
Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα:
1. Μεταφέρονται οι αρμοδιότητες από το Λιμενικό Ταμείο Αιτ/νίας που αφορούν το Δήμο Ξηρομέρου
2. Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, από σήμερα, υπεισέρχεται αυτοδίκαια σε όλα τα κινητά και ακίνητα περιουσιακά στοιχεία, πόρους, δικαιώματα, εν γένει, και υποχρεώσεις του Λιμενικού Ταμείου Νομού Αιτ/νίας.


Γραφείου Δημάρχου

Εμφάνιση φεκ 1.jpg

Εμφάνιση φεκ 2.jpg

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...