Πήρε την αστυνομία και πήδηξε στο κενό « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Πήρε την αστυνομία και πήδηξε στο κενό

στις   2:14 μ.μ.  |  Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Πήρε την αστυνομία και πήδηξε στο κενό
Τραγικό τέλος έδωσε στη ζωή του ένας άνδρας στο Μέτσοβο, ο οποίος αφού κάλεσε την αστυνομία και ενημέρωσε για τις προθέσεις του έπεσε στο κενό από τη γέφυρα του Μετσοβίτικου στην Εγνατία οδό.

Σύμφωνα με πληροφορίες του prevezabest.blogspot.gr, ο άνδρας έφθασε στο σημείο, άφησε το αυτοκίνητό του, ειδοποίησε την αστυνομία και πήδηξε στο κενό. Άμεσα στο σημείο έσπευσαν η αστυνομία, το ΕΚΑΒ και η πυροσβεστική.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...