Έκλεψαν καύσιμα και... γραφεία από τον δήμο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Έκλεψαν καύσιμα και... γραφεία από τον δήμο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   2:00 μ.μ.  |  Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Χανιά: Έκλεψαν καύσιμα και... γραφεία από τον δήμο Αποκορώνου!
Οι άγνωστοι εισβολείς που το «επισκέφθηκαν» σε χρόνο ο οποίος δεν έχει προσδιοριστεί, είχαν αρπάξει τα γραφεία από όλους τους χώρους και είχαν εξαφανιστεί χωρίς κάποιος να τους πάρει είδηση

Για τα καλά στο στόχαστρο κακοποιών έχουν μπει τα κτίρια και οι εγκαταστάσεις του δήμου Αποκορώνου στα Χανιά. Οι δράστες δεν κάνουν... διακρίσεις σε αυτά που κλέβουν αφού, εκτός από τα καύσιμα που άντλησαν, «σήκωσαν» ακόμη και τα... έπιπλα ενός κτιρίου στις Καλύβες !



Οι υπεύθυνοι του δήμου έτριβαν τα μάτια τους όταν μπήκαν στο κτίριο του Δημαρχείου του πρώην δήμου Αρμένων που εντάχθηκε στον νέο δήμο Αποκορώνου με το πρόγραμμα Καλλικράτης και το βρήκαν... άδειο! Οι άγνωστοι εισβολείς που το «επισκέφθηκαν» σε χρόνο ο οποίος δεν έχει προσδιοριστεί, είχαν αρπάξει τα γραφεία από όλους τους χώρους και είχαν εξαφανιστεί χωρίς κάποιος να τους πάρει είδηση!

Ανάλογο πονοκέφαλο προκαλεί στην ηγεσία του δήμου και η λεηλασία των καυσίμων από δημοτικά οχήματα. Οι άγνωστοι δράστες τρύπωσαν στο δημοτικό χώρο στάθμευσης στις Βρύσσες και «ρούφηξαν» από όλα τα οχήματα το πετρέλαιο κίνησης, αφήνοντας τα ντεπόζιτα «στεγνά»!
.protothema.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...