Ένα σχολείο που κόστισε πολλά χρήματα για την ανέγερσή του (περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ), αντιμετωπίζει εξ” αρχής συγκεκριμένο πρόβλημα.

Το ολοήμερο δημοτικό σχολείο της Λεπενούς κατασκευάστηκε τον Οκτώβριο του 2013 και εγκαινιάστηκε από τον τότε δήμαρχο Αγρινίου κ. Παύλο Μοσχολιό. Ένα σχολείο που εκπόνησε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μέσω χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ με προϋπολογισμό 3.640.000,00€, ένα σχολείο υπερσύγχρονο, χτισμένο πάνω σε συνολικό εμβαδό 2.032,60 m
2, με διώροφο κτίριο με υπόγειο.
Περιλαμβάνει 12 αίθουσες διδασκαλίας, βιβλιοθήκη, εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Πληροφορικής, αίθουσες ξένης γλώσσας, γραφεία δασκάλων και διευθυντή, γραφείο συλλόγου γονέων καθώς και αίθουσα πολλαπλών χρήσεων που χρησιμοποιείται ως γυμναστήριο.

Εν έτει 2015 όμως, το σχολείο αντιμετωπίζει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που είναι η πρόσβαση των μαθητών σε αυτό όπως και στην είσοδο του σχολείου. Η πρόσβαση στο σχολικό συγκρότημα γίνεται μέσω ενός ανηφορικού χωματόδρομου, ο οποίος κάθε φορά που ο καιρός είναι βροχερός, γίνεται γεμάτος λακούβες, λάσπες και αναχώματα. Σαν αποτέλεσμα, κρίνεται δύσκολη και παράλληλα επικίνδυνη η μετάβαση των μαθητών και των γονέων από και προς το σχολείο, καθώς ο δρόμος μετά από κάποια βροχή γλιστράει και δεν είναι εύκολα προσβάσιμος.

Αρκετές είναι οι καταγγελίες των γονέων εδώ και 2 χρόνια, οι οποίοι έχουν κάνει κινητοποιήσεις για το εν λόγω ζήτημα που όμως δεν έχουν εισακουστεί ώστε να βρεθεί λύση στην κατάσταση. Οι αρμόδιες αρχές έστελναν τους γονείς, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, από τον «Άννα στον Καϊάφα» χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα.

Είναι κρίμα για ένα τέτοιο σχολείο όπως αυτό της Λεπενούς, που ήταν και είναι ένα μεγαλεπήβολο και αναγκαίο έργο, να μην έχει ασφαλτοστρωθεί η είσοδος που οδηγεί στο σχολείο ή οι αρμόδιοι να μην έχουν φροντίσει ώστε να ρίξουν έστω λίγο χαλίκι στην είσοδό του. Δεν θα ήταν δα και ιδιαίτερα κοστοβόρο. Αν αυτό είχε γίνει εξ” αρχής, θα είχε ολοκληρωθεί από κάθε άποψη, ένα τόσο σημαντικό οικοδομικό συγκρότημα. Ελπίζουμε οι αρμόδιες αρχές να ενδιαφερθούν και αυτό που δεν έγινε πριν από 2 χρόνια κατά τη δημιουργία του σχολείου, να γίνει έστω και τώρα.
http://agrinioreport.com/