
Τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας άγνωστοι δράστες αφού κατάφεραν να εισέλθουν σε μάντρα με είδη υγιεινής στην εθνική οδό, στο ύψος του κόμβου Αμαλίας στο Αγρίνιο,εκλεψάν ένα παλιό φορτηγό που είχε η εταιρεία . Το έργο τους δεν ήταν και πολύ δύσκολο διότι το κλειδί ήταν πάνω στην μίζα.
Το συμβάν καταγγέλθηκε στην αστυνομία, πάρθηκαν αποτυπώματα και αναζητούνται δράστες .