Έκλεψαν φορτηγό από επιχείρηση στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Έκλεψαν φορτηγό από επιχείρηση στο Αγρίνιο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:39 π.μ.  |  Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Τα  ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας άγνωστοι δράστες  αφού   κατάφεραν να εισέλθουν σε μάντρα με είδη υγιεινής  στην εθνική οδό, στο ύψος του κόμβου Αμαλίας στο Αγρίνιο,εκλεψάν ένα παλιό φορτηγό που είχε η εταιρεία .  Το έργο τους δεν ήταν και πολύ δύσκολο διότι το κλειδί ήταν πάνω στην μίζα.
Το συμβάν καταγγέλθηκε στην αστυνομία, πάρθηκαν αποτυπώματα και αναζητούνται δράστες .
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...