Άρχισαν οι διακοπές νερού από τη ΔΕΥΑΜ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Άρχισαν οι διακοπές νερού από τη ΔΕΥΑΜ

Άρχισαν οι διακοπές νερού από τη ΔΕΥΑΜ

Τσουχτερά τα πρόστιμα
Επιεικής αντιμετώπιση σε όσους τις νομιμοποιούν

Άρχισαν οι διακοπές νερού, για τους καταναλωτές που οφείλουν μεγάλα ποσά στη ΔΕΥΑΜ και δεν μπήκαν στη ρύθμιση που έκανε η επιχείρηση.

Η ΔΕΥΑΜ έδωσε την ευκαιρία στους καταναλωτές να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, όμως η ανταπόκριση ήταν μικρή και έτσι μετά το τέλος της προθεσμίας που είχε τεθεί, προχώρησε σε διακοπές νερού. Καθημερινά τα συνεργεία κόβουν παροχές και θα συνεχίσουν να το κάνουν, ξεκινώντας βέβαια από εκείνους που οφείλουν μεγάλα ποσά. Η απειλή της διακοπής ανάγκασε τους εν λόγω καταναλωτές να πάνε στη ΔΕΥΑΜ ζητώντας διακανονισμό, ο οποίος, όμως, δεν μπορεί να είναι το ίδιο ευνοϊκός με τον προηγούμενο. Μάλιστα είχε ληφθεί και απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Μεσολογγίου που απορρίφθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Τόσο ο δήμος όσο και η επιχείρηση θεωρούν ότι δεν είναι λύση η διακοπή νερού, αν προηγουμένως δεν έχουν εξαντληθεί όλα τα περιθώρια για την διευκόλυνση των οφειλετών.

Συγχρόνως, όμως, οι έλεγχοι των συνεργείων της ΔΕΥΑΜ εντόπισαν και αρκετές παράνομες συνδέσεις, οι οποίες βέβαια κόπηκαν και οι καταναλωτές θα πληρώσουν πρόστιμο. Αισιόδοξο είναι το γεγονός ότι κάποιοι δήλωσαν από μόνοι τους ότι διατηρούν παράνομη σύνδεση, την οποία θέλουν να νομιμοποιήσουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις η επιχείρηση είναι επιεικής και το πρόστιμο είναι πολύ μικρότερο. Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν έως ότου βρεθούν όλες οι παράνομες συνδέσεις που επιβαρύνουν τους υπόλοιπους καταναλωτές με το κόστος του νερού που καταναλώνουν οι ίδιοι, αφού πρόκειται για συνδέσεις σε ποιμνιοστάσια και αγροικίες.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook