Ξεκίνησε τον Οκτώβρη του 2013 και σήμερα ολοκληρώθηκε με την σύνδεση των φωτιστικών και την φωταγώγηση της περιοχής. Ο λόγος για το έργο ανάπλασης ιστορικού κέντρου Μεσολογγίου που έχει κάνει την περιοχή να αλλάξει κυριολεκτικά όψη.
Από το πρωϊ τα συνεργεία της ΔΕΗ δούλευαν για να δώσουν ρεύμα στα καλαίσθητα φωτιστικά και σήμερα το βράδυ η εικόνα της περιοχής έδινε άλλη αίσθηση. Η πλακόστρωση, τα δέντρα και τα φωτιστικά από το ροζ δημαρχείο μέχρι το ύψος της Παλαμαϊκής Σχολής μεταμόρφωσαν το ιστορικό κέντρο και το έκαναν πιο ανθρώπινο και προσιτό για τους κατοίκους της πόλης.
Πρόκειται για ένα έργο που στοίχισε περίπου 600.000 ευρώ μετά την έκπτωση και χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από πόρους του ΕΣΠΑ στα πλαίσια των αστικών αναπλάσεων που έγιναν σε μεγάλες πόλεις της Δυτικής Ελλάδας. Στο σκεπτικό της προηγούμενης δημοτικής αρχής ήταν να αποκτήσει ζωντάνια και επισκεψιμότητα το τμήμα αυτό, αλλά και να γίνει πιο χρηστικό για τους δημότες. Πράγματι, τα σχόλια είναι ευμενή και ελπίζεται να υπάρξει από εδώ και πέρα περισσότερη ζωντάνια και κίνηση και, γιατί όχι, να γίνουν και κάποιες επιχειρήσεις στη περιοχή.
Από το ροζ κτίριο (οικία Τρικούπη) στον Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Σπυρίδωνα, στο πέτρινο δημαρχείο και τα μουσεία Τρικούπη και Παλαμά. Συνεχίζοντας ο περιπατητής συναντά την ιστορική Παλαμαϊκή Σχολή και απέναντι το Βυρώνειο Κτίριο. Μέσα σε περίπου 800 μέτρα δηλαδή υπάρχουν πολλές «εστίες» από την ιστορικότητα της πόλης που σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των παραπάνω κτιρίων δεν θα αφήνουν ασυγκίνητο έναν τουρίστα.
Στις εκκρεμότητες που απέμειναν περιλαμβάνεται η αντικατάσταση των δύο φωτιστικών μπροστά από τον Άγιο Σπυρίδωνα ώστε να υπάρχει μια ομοιομορφία. Δυστυχώς σε εκείνο το σημείο παρατηρείται και μια παραφωνία που δεν είναι άλλη από τα εναέρια καλώδια ρεύματος που δεν απομακρύνθηκαν παρότι είχε ζητηθεί από κατοίκους η υπογειοποίηση.
Ένα άλλο ερώτημα είναι τι θα γίνει με την κυκλοφορία. Αρκετοί πιστεύουν πως η περιοχή του Αγίου Σπυρίδωνα πρέπει να κλείσει με μπάρες και να παραδοθεί αποκλειστικά στους πεζούς.
Ελπίζεται πάντως η νέα δημοτική αρχή να συνεχίσει τον δρόμο των αναπλάσεων που χάραξε η προηγούμενη μια και η πόλη έχει ακόμη πολλές ανάγκες.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΤΕΛΛΙΟΣ
http://www.aixmi-news.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!