Νέα εγκύκλιος: Απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών « aitoloakarnanianet

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Νέα εγκύκλιος: Απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών

φωτ.: eurokinissi.gr

Με νέα εγκύκλιο που αποστέλλεται σε όλες τις αρμόδιες Διευθύνσεις ορίζονται οι προϋποθέσεις απαλλαγής των μαθητών από το μάθημα των Θρησκευτικών.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο,  η απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών χορηγείται ύστερα από Υπεύθυνη Δήλωση του ν.1599/1986,  του ίδιου του μαθητή (αν είναι ενήλικος) ή και των δύο γονέων του (αν είναι ανήλικος), στην οποία θα αναφέρεται ότι ο μαθητής δεν είναι Χριστιανός Ορθόδοξος και εξ αυτού επικαλείται λόγους θρησκευτικής συνείδησης, χωρίς να είναι υποχρεωτική η αναφορά του θρησκεύματος στο οποίο ανήκει, εκτός αν το επιθυμεί.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook