Πέρασμα του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά από την Αμφιλοχία στα πλαίσια της διήμερης περιοδείας του σε Ήπειρο και Αιτ/νία
Aπό την Αμφιλοχία πέρασε σήμερα το πρωί ο Πρωθυπουργός και πρόεδρος της Ν.Δ Αντώνης Σαμαράς, επιστρέφοντας από την πρωτεύουσα της Ηπείρου, ύστερα από την χθεσινοβραδινή ομιλία του, που ήταν μέρος της διήμερης περιοδείας του σε Ήπειρο και Αιτ/νία.
Στήν συνέχεια π'ηγε στο Μεσολόγγι, όπου θα επισκεφθεί το Δήμαρχο της Ιεράς πόλεως κ . Α. Καραπάνο και εν συνεχεία θα επιστρέψει στο Αγρίνιο για την προγραμματισμένη ομιλία του στις 7.00μ.μ στο Δημοτικό Κινηματογράφο «Άνεσις».
e-maistros.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...