Η ατάκα του Σεφερλή για την Σπυροπούλου την ώρα της μαγειρικής « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Η ατάκα του Σεφερλή για την Σπυροπούλου την ώρα της μαγειρικής


Τι είπαν κατά τη διάρκεια της μαγειρικής;
Την κυπριακή καταγωγή του θυμήθηκε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος με αφορμή την παρουσία του Χριστόφορου Πέσκια στην εκπομπή και τις κυπριακές σεφταλιές που ετοίμαζε στην κουζίνα του "Mega με μία". Ο Δημήτρης ανέφερε ότι το επώνυμό του ήταν "Δημητρίου".

Ο "πάντα έτοιμος με την ατάκα" Μάρκος Σεφερλής ρώτησε λοιπόν: «Και τώρα αν πας του χρόνου να δουλέψεις με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου θα το κάνεις "Δημητρίου"; Το "Ουγγαρέζος" είναι ταυτισμένο με το Mega, άρα θα πρέπει να το κάνεις "Δημητρίου"».

Η παρουσιάστρια του Alpha είχε επαναλάβει, κατά την επίσκεψή της στα Καρντάσιανς, την επιθυμία της να συνεργαστεί με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο.

zappit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook