Ο Νίκος Μαχλάς ζήτησε από τους παίκτες του ΟΦΗ να κάνουν μία ημέρα υπομονή, να αγωνιστούν στο ματς κυπέλλου με τον Πανθρακικό και την Πέμπτη θα γνωρίζουν αν έχουν βρεθεί χρήματα ώστε να πληρωθούν.
Με 14 παίκτες ταξίδεψε στην Κομοτηνή ο ΟΦΗ για τον πρώτο αγώνα στη φάση των 16 του κυπέλλου κόντρα στον Πανθρακικό. Η κατάσταση είναι οριακή στους Κρητικούς αφού αν δεν υπήρχε η παρέμβαση του Μαχλά δεν θα συμπλήρωνε καν 11άδα η ομάδα.
Κουτσιανικούλης, Λαμπρόπουλος, Μερεμπασβίλι και Λόρια έχουν ενημερώσει για την πρόθεσή τους να αποχωρήσουν αλλά ο Μαχλάς κατάφερε να τους πείσει και να ταξιδέψουν στην Κομοτηνή.
Αυτό δεν σημαίνει ότι τα προβλήματα λύθηκαν. Η παράταση που έδωσαν οι παίκτες λήγει την Πέμπτη και αν δεν έχει βρεθεί λύση, μοιάζει δύσκολο να μείνουν για να παίξουν και στο ματς του πρωταθλήματος κόντρα στον Ολυμπιακό.
Ο Νίκος Αναστόπουλος έχει 14 παίκτες στη διάθεσή του: Λόρια, Αγριμάκης, Μονιάκης, Φαζός, Δαμιανάκης, Μπολάκης, Κάλαϊτζιτς, Λαμπρόπουλος, Μερεμπασβίλι, Ροβίθης, Μανιδάκης, Μαραθιανός, Τζορτζ, Κουτσιανικούλης.
newsit
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...