Άγιο είχε ο οδηγός ενός Ι.Χ. αυτοκινήτου, μάρκας FIAT, που εκινείτο στην Ε.Ο.Πύργου-Πατρών λίγο μετά τον κόσμο Λασταιϊκων το μεσημέρι της Τετάρτης λίγο μετά της 13:30.
Ο οδηγός κινούμενος απο Πύργο προς Πάτρα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, απο το σπάσιμο του ενός λαστιχου, με συνέπεια το Ι.Χ. να πλαγιολισθήσει και να αναποδογυρίσει.
Το Ι.Χ. πραγματοποιήθηκαν σοβαρές υλικές ζημιές αλλά ευτυχώς ο οδηγός την…γλύτωσε μόνο με ελαφρά τραύματα.
πηγή:iliaoikonomia.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...