Σέ εξέλιξη είναι η επιχείρηση απεγκλωβισμού ατόμου που έπεσε στις γραμμές του ηλεκτρικού στον σταθμό του Ταύρου.
Τα δρομολόγια διεξάγονται μεταξύ των σταθμών κηφισίας - Ομόνοιας
Και φαληρο- Πειραιά!!
Θα υπάρξη νεώτερη ενημέρωση σε λίγο........
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
